Συμβόλαιο
- Ολοκληρώνω εγκαίρως, εντός του χρονοδιαγράμματος, τις προγραμματισμένες εργασίες.
- Συμμετέχω ενεργά και θετικά στις δράσεις και τις συζητήσεις της ομάδας με πληροφορίες, ιδέες, επιχειρήματα και προτάσεις.
- Βοηθώ τα μέλη της ομάδας στις δυσκολίες τους, αλλά και ζητώ από τους άλλους βοήθεια με στόχο την πρόοδο του συλλογικού έργου.
- Ενθαρρύνω και επαινώ κάθε θετική προσπάθεια των άλλων μελών της ομάδας μας.
- Συνδιαμορφώνω και ακολουθώ το πρόγραμμα και τους όρους συνάντησης της ομάδας.
- Λέω πάντα τη γνώμη μου στην ομάδα μου, όταν έρθει η σειρά μου. Αν θέλω να ξαναπάρω το λόγο, περιμένω να τελειώσουν οι προηγούμενοι.
- Σέβομαι τις απόψεις που εκφράζουν οι συμμαθητές μου στην ομάδα και ταυτόχρονα κάνω ελεύθερα την κριτική μου σ’ αυτές, χωρίς κακόβουλα σχόλια.
- Σέβομαι την άποψη της πλειοψηφίας της ομάδας, όπου αυτό χρειάζεται.
- Φροντίζω όσο μπορώ να κάνω με συνέπεια το κομμάτι της δουλειάς που μου αναλογεί, ώστε να μην «ρίχνω» την ομάδα.
- Συζητώ τις πηγές άντλησης των πληροφοριών μου στην ομάδα, τηρώντας τους περιορισμούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και του εκπαιδευτικού.
- Αν υπάρχουν αντικρουόμενα δεδομένα, μπαίνουν σε διαδικασία διασταύρωσης και επανεξέτασης στο πλαίσιο της ομάδας ή/και ολόκληρης της τάξης.
- Μπορώ να ζητήσω την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, οποιαδήποτε στιγμή νιώσω ότι τη χρειάζομαι κατά το διάστημα των συναντήσεων.
- Μετά την ολοκλήρωση κάθε επιμέρους έργου, καλούμε τον εκπαιδευτικό να συμμετέχει στην αξιολόγησή του.
- Σε κάθε περίπτωση που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε συμφωνία, και αφού εξαντλήσουμε τα χρονικά περιθώρια συζήτησης που μας δίνονται, απευθυνόμαστε στον εκπαιδευτικό για βοηθητική παρέμβαση.
- Ο εκπαιδευτικός, μοιράζοντας κυκλικά το χρόνο, επιβλέπει διαδοχικά τη δουλειά των ομάδων ή/και των μαθητών.
- Ο εκπαιδευτικός έχει πρόσβαση στα ημερολόγια καταγραφής έργου των ομάδων και μπορεί κατά διαστήματα να συζητά μαζί τους θέματα που τους απασχολούν.