Ασύρματη Γενιά
  • Αρχική
    • Ερευνητική Εργασία-Πρόταση
      • Καρτέλες Ομάδας
        • Συμβόλαιο
          • Καταιγισμός Ιδεών
            • Ψηφιακός Κόσμος
            • Ακτινοβολία
              • Όρια Ασφαλούς Έκθεσης
                • Ρυθμός Ειδικής Απορρόφησης (SAR)
                  • Πότε και Πόσο Ακτινοβολούν τα Κινητά Τηλέφωνα
                    • Βιολογικά Αποτελέσματα
                      • Πομποδέκτης
                        • Προληπτικά Μέτρα>
                          • Κινητό και Οδήγηση
                            • Κινητό και Παιδί
                              • Απαγόρευση Κινητών
                            • Κυψέλες
                              • Σύστημα GSM
                                • Σύστημα UMTS
                                  • Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
                                    • Τι είναι οι σταθμοί βάσης κινητής τηλεφωνίας;
                                      • Σταθμοί Βάσης: Ερωτήσεις
                                        • Κατεύθυνση και σχήμα λοβών ακτινοβολίας
                                        • 3η Γενιά
                                          • Ομάδα1
                                            • Ομάδα2
                                              • Ομάδα3
                                                • Ομάδα4
                                                  • Ομάδα5
                                                    • Ομάδα6
                                                      • Ομάδα7
                                                      • Πηγές

                                                      Συμβόλαιο

                                                      1. Ολοκληρώνω εγκαίρως, εντός του χρονοδιαγράμματος, τις προγραμματισμένες εργασίες.
                                                      2. Συμμετέχω ενεργά και θετικά στις δράσεις και τις συζητήσεις της ομάδας με πληροφορίες, ιδέες, επιχειρήματα και προτάσεις.
                                                      3. Βοηθώ τα μέλη της ομάδας στις δυσκολίες τους, αλλά και ζητώ από τους άλλους βοήθεια με στόχο την πρόοδο του συλλογικού έργου.
                                                      4. Ενθαρρύνω και επαινώ κάθε θετική προσπάθεια των άλλων μελών της ομάδας μας.
                                                      5. Συνδιαμορφώνω και ακολουθώ το πρόγραμμα και τους όρους συνάντησης της ομάδας.
                                                      6. Λέω πάντα τη γνώμη μου στην ομάδα μου, όταν έρθει η σειρά μου. Αν θέλω να ξαναπάρω το λόγο, περιμένω να τελειώσουν οι προηγούμενοι.
                                                      7. Σέβομαι τις απόψεις που εκφράζουν οι συμμαθητές μου στην ομάδα και ταυτόχρονα κάνω ελεύθερα την κριτική μου σ’ αυτές, χωρίς κακόβουλα σχόλια.
                                                      8. Σέβομαι την άποψη της πλειοψηφίας της ομάδας, όπου αυτό χρειάζεται.
                                                      9. Φροντίζω όσο μπορώ να κάνω με συνέπεια το κομμάτι της δουλειάς που μου αναλογεί, ώστε να μην «ρίχνω» την ομάδα.
                                                      10. Συζητώ τις πηγές άντλησης των πληροφοριών μου στην ομάδα, τηρώντας τους περιορισμούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και του εκπαιδευτικού.
                                                      11. Αν υπάρχουν αντικρουόμενα δεδομένα, μπαίνουν σε διαδικασία διασταύρωσης και επανεξέτασης στο πλαίσιο της ομάδας ή/και ολόκληρης της τάξης.
                                                      12. Μπορώ να ζητήσω την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, οποιαδήποτε στιγμή νιώσω ότι τη χρειάζομαι κατά το διάστημα των συναντήσεων.
                                                      13. Μετά την ολοκλήρωση κάθε επιμέρους έργου, καλούμε τον εκπαιδευτικό να συμμετέχει στην αξιολόγησή του.
                                                      14. Σε κάθε περίπτωση που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε συμφωνία, και αφού εξαντλήσουμε τα χρονικά περιθώρια συζήτησης που μας δίνονται, απευθυνόμαστε στον εκπαιδευτικό για βοηθητική παρέμβαση.
                                                      15. Ο εκπαιδευτικός, μοιράζοντας κυκλικά το χρόνο, επιβλέπει διαδοχικά τη δουλειά των ομάδων ή/και των μαθητών.
                                                      16. Ο εκπαιδευτικός έχει πρόσβαση στα ημερολόγια καταγραφής έργου των ομάδων και μπορεί κατά διαστήματα να συζητά μαζί τους θέματα που τους απασχολούν.

                                                      Design & Development: 1st EPA.L.Ioannina-Project: Mobile Phones with Weebly